383 800 144
Okamžitá expedice
z našeho skladu
Montáž u vás
provede vyškolený technik
Odborný servis
v průběhu i po záruce
Doprava zdarma
nad 2 000 Kč
ifit

Tipy pro cvičení na pracovišti a v jeho okolí

píše Andrea pro Alfit blog dne 18.02.2021

Pro spoustu z nás je výzva dostatek pohybu během pracovní doby, obzvlášť teď, kdy velmi často pracujeme z domova.

Tipy pro cvičení na pracovišti a v jeho okolí

Pokud pracujete z domova, v kanceláři, nebo jste v zaměstnání, kde většinu své pracovní doby sedíte, tak je vhodné využít svůj čas a zařadit do něj i trochu pohybu. Ideální je cvičit alespoň 150 minut týdně s nízkou nebo střední intenzitou, nebo 75 minut s vysokou intenzitou. Je mnoho způsobů, jak si udržet zdravý pohyb i během pracovního nasazení.

Prostor na cvičení

Nejprve si zkuste vytvořit prostor, kde můžete aktivitu provádět a dále se zamyslete nad tím, co byste ke cvičení mohli využít. Je vhodné pořídit si podložku na cvičení, která se využívá na protahování i samotné cvičení. Existuje spoustu příslušenství, které ke svému cvičení můžete využít, jako třeba činky nebo kettlebell, čímž procvičíte horní část těla, můžete postupně vylepšovat vaše držení rovnováhy pomocí balanční podložkynebo si zvýšit náročnost jednoduchých cviků na nohy pomocí odporových gum. Je to všechno pouze o vytvoření rutiny a pokud budete mít možnost využít některé ze zmiňovaných příslušenství, tím je to snazší.

Procházka

Chůze má dobrý vliv na vaše srdce, cévy, kosti, svaly, a hlavně na kreativitu a produktivitu, kterou poté můžete využít v pracovní době. V situaci, ve které se právě nacházíme je sice k dispozici méně přístupných aktivit, ale je důležité nepřestat se hýbat. Procházka na čerstvém vzduchu vám jedině prospěje. Pokud dáváte přednost pohybu uvnitř, můžete místo venkovní chůze zvolit běžecký pás. Máte-li možnost využít aplikaci Kinomap, perfektně se odreagujete a trénink si užijete se zábavou.

Využijte schody

Zkuste místo výtahu chodit častěji po schodech. Účinek schodů je často podceňován, přitom je takové cvičení velmi efektivní a ještě intenzivnější, než je samotná chůze. Výšlapem schodů posilujete svaly, klouby a kosti dolní části těla a má velice dobrý vliv na srdce a plíce. Takže pokud máte možnost chodit po schodech, využijte ji místo jízdy výtahem.

Správný posed

Pokud pracujete v zaměstnání, kde většinu času sedíte, je důležité, aby obě vaše nohy byly rovně na zemi v úhlu 90 stupňů a ideální výška stolu je taková, abyste na něj mohli položit lokty. Pokud vás bolí z neustálého sezení na židli záda, velice dobrou alternativou je gymnastický míč.

Co by Vás ještě mohlo zajímat?