383 800 144
Okamžitá expedice
z našeho skladu
Montáž u vás
provede vyškolený technik
Odborný servis
v průběhu i po záruce
Doprava zdarma
nad 2 000 Kč
tunturi
tunturi

Proč cvičit na běžeckém pásu?

píše Andrea pro Alfit blog dne 22.02.2021

Chcete-li chodit nebo běhat kdykoliv během dne a nechcete být závislí na počasí, běžecký pás je pro vás ideální. Cvičením na běžeckém pásu zlepšíte svoji vytrvalost, spálíte kalorie a vytvarujete si postavu.

Proč cvičit na běžeckém pásu?

Spálíte kalorie a zapojíte velké množství svalů

Jak již bylo zmíněno, tak běžecký pás napomáhá spalovat kalorie, vytvarovat postavu a zlepšit vytrvalost. Svaly, které jsou nejvíce aktivní při tréninku na běžeckém pásu jsou nohy a hýždě, ale také břišní a zádové svaly. Tyto svaly udržují tělo v rovnováze a pomáhají vstřebávat otřes z kroků. Běžecký pás je vhodný pro úplně každého, kdo chce do svého života zařadit zdravý pohyb ať už za jakýmkoliv účelem. Profesionální sportovci pás používají jako doplněk při tréninku, rekreační běžci běhají na pásech v zimě a při nevlídném počasí, někdo si pás pořizuje za rehabilitačními účely a senioři pás používají víceméně na chůzi a udržení stálého pohybu. Pokud budete k pásu používat ještě jiné příslušentsví jako jsou např. činky, aktivujete další svaly.

Příznivý vliv na zdraví

Ať už je to rychlá chůze nebo běh, pro vaše tělo je takové cvičení opravdu přínosné a má velmi dobrý vliv na vaší psychickou, zdravotní i fyzickou stránku.

  • Má velice dobrý vliv na krevní tlak
  • Udržuje správnou hladinu cholesterolu a cukru v krvi
  • Posiluje srdce a cévy
  • Zlepšuje prokrvení mozku
  • Udržuje psychickou pohodu

Hlavní výhody běžeckého pásu

Cvičení na běžeckém pásu má mnoho výhod. Neustále máte přehled o tom, kolik jste ušli či uběhli a můžete si užívat trénink třeba na druhém konci světa, a to pomocí různých programů. Při běhu nebo chůzi si můžete upravit úhel tak, aby simuloval výškový rozdíl a užít si tak trasy ještě reálněji. Využít k tomu můžete například aplikaci KINOMAP na vašem chytrém zařízení a získat autentičtější zážitek. Kromě toho můžete běžecký pás kdykoli během cvičení zastavit, pokud se třeba cítíte příliš unavení, nebo pokud pás používáte k rehabilitačním účelům a pociťujete bolest po úrazu. A ta nejlepší a největší výhoda je, že na běžeckém pásu můžete trénovat bez ohledu na roční období nebo počasí.

Co by Vás ještě mohlo zajímat?