383 800 144
Okamžitá expedice
z našeho skladu
Montáž u vás
provede vyškolený technik
Odborný servis
v průběhu i po záruce
Doprava zdarma
nad 2 000 Kč
Freestrider Nordictrack FS9i
tiro 50

Jak udělat svůj trénink na běžeckém pásu zábavnější?

píše Andrea pro Alfit blog dne 28.04.2021

Spoustu z nás cvičí, protože si myslíme, že musíme a postupně se pak chuť ke cvičení snižuje. Existuje spoustu způsobů, jak svůj trénink udělat zajímavější a zábavnější, tak proč se do každého tréninku nutit, když se na něj můžete naopak těšit?

Jak udělat svůj trénink na běžeckém pásu zábavnější?

Využijte veškeré možnosti, které běžecký pás nabízí

Zkuste svůj trénink obohatit tím, že si nastavíte vzdálenost, kterou musíte zvládnout za určitý čas. Postupně tak můžete sledovat vaše výsledky a následné zlepšení, které vás bude motivovat k lepším a lepším výkonům. Pomocí funkce sklonu můžete simulovat běh do kopce, čímž posílíte svaly dolních končetin. Takových možností máte s běžeckém pásem opravdu hodně. Spousta jedinců používá pouze základní nabídku běžeckého pásu a možná ani neví, jaké veškeré možnosti pás nabízí. Proto si pořádně prostudujte svůj běžecký pás a třeba zjistíte, že máte mnohem více možností, které na svém běžeckém pásu můžete využít, a o kterých jste třeba vůbec nevěděli.

Tréninkové aplikace

Existují aplikace, které jsou kompatibilní s vašimi trenažéry, a které dokážou udělat váš trénink opravdu zábavným. Je dokázané, že díky aplikacím, jako je Kinomap, Tunturi Routes, IFIT apod. je mnohem pravděpodobnější, že se budete držet svých tréninkových programů a budete se věnovat běhu mnohem déle než obvykle, jelikož se můžete účastnit různých výzev a soutěží, ať už sami, se svými přáteli nebo s někým z druhé strany světa. Nemusíte běhat pouze ve své domácí posilovně, ale díky těmto aplikacím si můžete zaběhat třeba v Central Parku nebo si můžete zkusit závod Taur de France. Je jen na vás, jakou lokalitu a trasu si zvolíte.

Poslouchejte hudbu

Studie dokázaly, že při poslechu hudby do svého tréninku vložíme mnohem více energie a trénink vnímáme méně namáhavý. To může vést k 15% zvýšení výkonu, aniž byste o tom věděli. Zkuste si pustit hudbu s rytmem, který bude odpovídat vaší intenzitě tréninku a držte se rytmu po celou dobu cvičení. Pusťte si především to, co vás baví a co vás namotivuje k podání dobrého výkonu, ať je to klasická hudba, pop nebo country.

Oblíbený seriál nebo podcast

Pokud běžecký pás využíváte k chůzi, jednou ze skvělých možností je, pustit si do pozadí váš oblíbený seriál. Zkuste si říct, že si při každém tréninku pustíte jeden díl onoho seriálu a uvidíte, jak pravidelně budete cvičit. Další možnost, jak si zpříjemnit cvičení na běžeckém pásu je pustit si nějaký podcast, který bude stejně dlouhý, jako váš trénink. Celé cvičení vám potom mnohem rychleji uteče. Stále se ale nezapomínejte soustředit na cvičení, techniku a především na bezpečnost. Pokud se rozhodnete pro vysoce intenzivní trénink, u kterého je potřeba se opravdu soustředit, tak je lepší a bezpečnější, zpříjemnit si cvičení hudbou, u které nemusíte sledovat děj a můžete tak svou pozornost věnovat cvičení.

Co by Vás ještě mohlo zajímat?