Reklamace

V případě vzniku vady, která nebyla způsobena nevhodným používáním nebo opotřebením výrobku, má zákazník právo na reklamaci. Případnou reklamaci s Vámi vyřídíme individuální dohodou k Vaší spokojenosti v souladu s platným právním řádem. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. 30 dnů od jejího přijetí. Záruční doba je stanovena legislativou ČR. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží nebo jeho dílů, způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.

Kupující je povinen si zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Pokud budou taková poškození zjištěna, kupující je povinen tuto skutečnost neprodleně nahlásit naší firmě.

O vzniku reklamace nás informujte e-mailem, nebo telefonicky.

Allprofitness s.r.o.
Chvalova 1577/12
130 00 Praha 3, Žižkov
telefon: +420 222 222 300
email: info@alfit.cz 

Za vady vzniklé přepravcem neručíme.


Záruka na zboží

Prodávající poskytuje na zboží:

  • Zákonem stanovenou záruku 24 měsíců
  • Záruku 36 měsíců u takto označených výrobků
  • Prodlouženou záruku u takto označených výrobků
  • Záruka se nevztahuje na špatnou manipulaci se zbožím, chybným zacházením, odchylujícím se od návodu či běžným opotřebením přístroje.
  • Nabídka produktů a ceny jsou platné po celou dobu zveřejnění na internetových stránkách našeho obchodu.

Při svozu zásilky zpět k nám na sklad je nutné, aby bylo zboží zabaleno v původním obale (krabici). Do balíku přibalte vyplněný a podepsaný reklamační formulář, resp. žádost odstoupení od smlouvy.


Reklamace dodaného zboží:

Při dodání Vámi objednaného zboží může nastat hned několik nepříjemností:

  1. Zboží přišlo poškozené – pak je nutné neprodleně pořídit fotografie zboží a vyplnit náš on-line reklamační formulář.
  2. Přišlo Vám zboží, které jste neměli objednané – v tomto případě bude zřejmě chyba na naší straně a bude pro špatné zboží objednán svoz, který si produkty u Vás doma vyzvedne a obratem Vám bude posláno zboží správné. I v tomto případě je ovšem nutné vyplnit náš on-line reklamační formulář.
  3. Objednávka nebyla kompletní – pak je nutné neprodleně pořídit fotografie veškerého dodaného zboží a vyplnit náš on-line reklamační formulář, do kterého uvedete, které zboží chybí.

Přejít k reklamaci

Odstoupení od kupní smlouvy:

Není v podstatně nic jiného než vrácení nevyhovujícího zboží v zákonné lhůtě 14 dní od data doručení na Vaši adresu. V tomto případě postupujte následovně.

  1. Na této stránce můžete vyplnit žádost, kterou si následně vytisknete a pošlete se zbožím na adresu:
    FITNESS STORE s.r.o.
    Bělotín 341
    753 64 Bělotín
    telefon: +420 222 222 300
    email: info@alfit.cz
  2. Po převzetí zboží skladem a jeho následné kontrole Vám budou během 14 dní vráceny peníze.

Pro co nejrychlejší vyřízení Vaší reklamace nebo i odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme tato pravidla dodržet, jedině tak vše proběhne rychle, hladce a samozřejmě k co největší Vaší spokojenosti.

Přejít k odstoupení od smlouvy


Před reklamací doporučujeme přečíst náš reklamační řád. V případě zcela ojedinělých reklamací zboží nás kontaktujte telefonicky na čísle +420 222 222 300. Objednáme Vám svoz, který od nás máte ZDARMA.